• تصویر کاربر آوان پنجشنبه ۱۸ اردیبهشت ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 202 مشاهده پرسش
    درود رمانی نوشتم خواستم متنش را بهبود بدهم‌
    1. تصویر کاربر فرشته زارع پنجشنبه ۱۸ اردیبهشت ۹۹( 3 سال پیش)

      نیاز به ادیت نگارشی داره؟

  • تصویر کاربر آرمین پنجشنبه ۱۸ اردیبهشت ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 215 مشاهده پرسش
    درود بر شما خواستم بدونم امکان داره که متن های ادبی خودم که داستان هستند رو بهبود بدم؟ می خوام داستانی تر و خیلی قشنگتر و منسجم تر شوند
    1. تصویر کاربر فرشته زارع پنجشنبه ۱۸ اردیبهشت ۹۹( 3 سال پیش)

      بله ولی نیاز هست که مطالعه داشته باشید و چند تا رمان و متن ادبی بخونید تا در ویرایش مجدد، متن هاتون با ایده های جدید قلم ادیت رو به دست بگیرید! پیشنهاد می کنم حین مطالعه ی رمان یا متن های ادبی، هر جمله یا عبارتی که به نظرتون زیبا بود رو یک جا یادداشت کنید و بعد از اونها برای ادیت رمانتون، ایده بگیرید حتی گاهی تبلیغات روزنامه و یا آگهی تلویزیون هم میتونه ایده های جالبی به شما بده.

  • تصویر کاربر مهسان چهارشنبه ۶ آذر ۹۸( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 227 مشاهده پرسش
    سلام من مدت یک سال وبلاگ شخصی داشتم و برای خودم می نوشتم. حالا به عنوان نیروی تولید محتوا تو شرکتی استخدام شدم که متاسفانه نیروی سئو ندارند ولی انتظار دارند متن هایی که من آماده می کنم بازدید داشته باشن. برای نوشتن محتواهایی که تو گوگل رنگ بگیرن و بالا بیان آیا فرموا خاصی وجود داره یا نکاتی کگه با رعایت اونا بتونم محتوای سئو شده بنویسم؟
    1. تصویر کاربر فرشته زارع چهارشنبه ۶ آذر ۹۸( 4 سال پیش)

      سلام. قطعا نکات مرتبط با سئو رو نمی شه تو یه جمله خلاصه کرد. در حالت کلی باید ببینید در مورد هر موضوع خاصی، افراد به دنبال چه مواردی هستند و سعی کنید که اونها رو تو محتوای خود قرار بدید. برای این کار مثلا می تونید از نتایج پیشنهادی گوگل در صفحه نتایج استفاده کنید. یک سری ابزار مربوط به استراتژی کلمه ی کلیدی و محتوا مثل ahrefs، kwfinder  و غیره هم وجود داره که می تونه تو ایده ی محتوایی به شما کمک کنه. بعد از این قسمت، رعایت اصول سئو داخلی هست مثل استفاده از  کلمه ی کلیدی در متن، آدرس صفحه و .... پیشنهاد می کنم که مقاله ی زیر رو مطالعه کنید تا بتونید یه دید کلی نسبت به سئو داشته باشید:

      https://hamyarsystem.com/blog/4272

درحال دریافت اطلاعات